Hey

Asså, jag vet. George suger på att uppdatera, fast det gör jag med? Eller hur? Haha, hur som helst så ska jag strax dra ut lite, senare ska jag träffa George och hänga lite med honom. Det kan ju alltid bli kul... Vi lovar att bli bättre på att uppdatera och jag tänkte faktiskt köra en "George hissar och dissar" snart igen, vad sägs om det?
Bilder och musik är på gång, men har typ hur mycket hem arbeten som helst att göra så det får vara vår förklarning till varför det går så seeegt med allting... haha.

Silence I kill you - The Dead Terrorist


Fotad sommaren 2010 av George

Vi är lite sega men vi har lite pågång!


George Hissar och Dissar - Dator i skolan

1. Det går mycket fortare att skriva.
2. Underhållning på rasterna är ju en big Hiss.
3. Möjligheten att ta med sig photoshop programet hem. ( Min linje ).
4. Allt kursmaterial finns på datorn. Allt i ett, käckt!
5. Haha, ja är inte det uppenbart? Man kan blogga på skoltid!
1. Allting fokuseras runt datorn. Kul kan man ju tänka, men fett segt i mellan åt.
2. Man blir sämre på att skriva för hand. Visst jag suger ju redan och har typ sämsta handstilen men nu blir det ju total katastrof.
3. Ungdommar, (jag) sitter ju redan hur mycket som helst framför datorn, detta gör ju inte direkt att det blir mindre.
4. Man måste släpa runt på datron exakt överallt. Det är riktigt jobbigt, för man kan ju inte lämna datorn i skåpet då den kan bli stulen. Vem skulle vilja stjäla en gammal mattebok liksom, just  därför är böcker bättre!
5. Och om man nu ska ha datorer kan man väll lika gärna köpa bra datorer. Jag menar är det inte meningen att de datorer man får ska kunna driva de program man ska jobba med?! ( Våran skola ).
Alltså, datorn är bara jobbig och jag är faktiskt mer emot datorer i skolan än för.

Getter är bara jobbiga...

Detta är vad som kommer komma, vi övar för fullt!


HISS & DISS skola


Här ovan ser ni något som kommer dyka upp då och då! Vi hissar och dissar lite olika saker. Idag har jag (George) fixat fram, efter att ha pratat med Fred, en hiss och diss som är av käraste Fred. Stämmer väldigt bra tycker jag, i alla fall sista dissen... HOPPAS NI GILLAR DETTA!
Kan dyka upp hissar och dissar av andra människor också!

I just need to know that I can breath...


Fotograf: George
Modell: Frida (fridacarooline.blogg.se)

Detta är då bilder som kom mer spontant.

That`s right, Fred and George are our names



Hahah, jag vet... fett ojämn linje... Men pallar inte fixa de nu.

Jaja, rubrik


Fotograf: Fred
Modell: http://fridacarooline.blogg.se/

Ja, George avslöjade just vårt kommande projekt. Egna covers!
Njut nu av helgen och chilla galet mycket!

Cover på g?

Skulle verkligen vilja lära mig att spela den här låten, får se vad Fred säger om detta och att vi kanske kan få ihop någon bra cover på den och visa er!
Ha en fin kväll! //George

Okej.

Haha, vi suger på att uppdatera, vi vet. Men vi har en grymt najs grej på g... så stanna kvar här så att ni inte missar den!

// Freddan and George man

Nejmen Tjena


Fotograf: Fred
Jag vet att jag är sämre än George på att blogga, men kan faktikst skylla på att min kamera för tillfället har lagt av... Käääänns fett segt ska ni veta, jag menar, vem klarar sig utan kamera ?! Inte jag i alla fall! Hur som helst hade jag tänkt bjuda på ngr bilder som jag tagit med min kompaktkamera, alltid ngt! ;)

By Dustin Farell

Kolla i HD och fullskärm! Helt otroligt bra.

Landscapes: Volume Two from Dustin Farrell on Vimeo.


Autumn


Modell: Frida (länk)
Fotograf: George

Good Morning and a Guitar


Fotograf: George

Water...



 

Fotograf: George



Upptäckte ett stort fel jag har gjort, men det kommer inte att upprepas. Jag har skrivit playhouse.blogg.se, helt fel ska vara PLAYHOUSE.WEBBLOGG.SE
FÖRLÅT


The green place...


Fotograf: George

Kvällsfotografering.


Fotograf:
George

Låt oss stolt presentera vår snygga friend Frida!



Som rubriken säger, låt oss stolt presentera vår vän Frida, hon har ställt upp på att medverka under några arangerade fotograferingar! Jätte kul! Så förvänta er mer porträtt bilder!

Fotograf: Freddan

RSS 2.0